Noi imagini arată cum merg lucrările la tunelurile pentru urși de pe autostrada dintre Lugoj și Deva, ciotul lipsă al Autostrăzii Transilvania, la aproape trei ani de la semnarea contractului pentru proiectare și execuție, cu o durată de 45 de luni, adică de 3,75 ani.
Abia după 15 ani putem vorbi despre finalizarea tunelului pe lotul doi al autostrăzii A1 Lugoj -Deva unul, dintre cele mai dificile proiecte rutiere din țară.
Epopeea ciotului A1 poreclit „Autostrada Urșilor”, dintre Margina – Holdea, care trebuia să fie gata din 2016, continuă. Abia a fost semnată autorizația de contrucție pentru proiectul de 1.800.000.000 lei care ocolește poteca urșilor. Iar finanțarea prin PNRR are termen 2026.
„Minune”! Încep lucrările pe ciotul A1 poreclit „Autostrada Urșilor”, situat între localitățile Margina – Holdea, din cauza împotmolirii proiectului de ani buni pe motivul ecoductelor pentru uși. Când cei 9 km vor fi gata, șoferii vor merge pe autostradă de la Sibiu la Nădlac.
Cele mai spectaculoase tuneluri din România vor fi construite pe Autostrada Lugoj - Deva și vor costa 2,3 miliarde lei. Este vorba de o porțiune de 9 km între Marginea și Holdea, din care o mare parte este acoperită de tuneluri.