Astfel, una dintre problemele semnalate recent este cea legată de evaluarea elevilor la orele online şi faptul că mulţi dintre copii invocă probleme tehnice atunci când sunt strigaţi la catalog. Cadrele didactice nu mai ştiu cum să reacţioneze în aceste cazuri, sau cum pot verifica dacă într-adevăr este vorba de o defecţiune tehnică sau dacă elevul pur şi simplu „trage chiulul”.
Pe gupurile de discuţie dedicate profesorilor şi părinţilor acest fenomen este ridicat des, mai ales că elevii au diferite dispozitive cu care se conectează la ore, de la telefoane mobile şi până la laptopuri sau desktopuri. „La fiică-mea în clasă se minte într-o veselie. Nu ştiu cum se face că majoritatea elevilor nu au microfon şi nici cameră când profesorul încearcă să îi evalueze. După ce profesorul iese de pe «meet» au cea mai performantă tehnologie. Dar ce te faci cu cei care, într-adevăr, nu au, şi cum poţi să îi identifici”, se întreabă chiar un părinte pe un astfel de grup de discuţie.
Continuarea, în Ziarul de Iași.