Cineva a făcut o observație interesantă și a postat-o pe Fb: există o mare discrepanță între numărul celor care îl urmăresc pe Cumpănașu (500.000) și numărul celor care văd clipurile postate de acesta pe tik-tok. Ultimele lui 9 clipuri au sub 1.500 de vizualizări, unele chiar sub 1000.
Citește și: Cumpănașu se dă pe lângă adolescenți: e „profu.online” pe Tik-Tok. Are 420.000 de urmăritori
Discrepanța dintre numărul de urmăritori și cei care vizualizează clipurile ar putea fi explicată prin faptul că tik-tok îți permite să îți cumperi urmăritori. Transparent, la vedere.
Pentru suma de 80 de dolari îți poți cumpăra 5.000 de urmăritori. Pe Cumpănașu l-ar fi costat 8.000 de dolari pentru a ajunge la numărul de 500 de mii de urmăritori.
Numărul uriaș de urmăritori și conținutul controversat al materialelor video publicate i-au adus lui Cumpănașu publicitate mai mare decât ar fi putut obține cu 800 de dolari prin mijloace convenționale.
Citește și: Alexandru Cumpănașu îndeamnă 500.000 de elevi, pe Tik-Tok, la revoltă împotriva profesorilor