„Evident, ținând cont de aceleași condiții legate de începerea școlii am constat o scădere a cererii anul acesta comparativ cu anul precedent. Programul „Litoralul pentru Toți” în mod normal încă este activ pentru o săptămână. Însă, ținând cont că numărul turiștilor este scăzut putem spune că deja s-a încheia”, a declarat Ionuț Nedea, director agenție de turism.
„Din păcate în acest an deși vremea se arată frumoasă în continuare am atras foarte puțini turiști în acest program pentru că ne-a lipsit promovarea destinației Mamaia cel puțin dar și sudul litoralului în contextul în care alte țări printre care Grecia, Turcia sau Bulgaria au derulat în continuare puternice campanii de promovare și de atragere a turiștilor români.
Din păcate însă, litoralul românesc este dependent în continuare de turiștii români și atunci când începe școala, de această dată foarte devreme, românii se retrag spre orașele de rezidență pentru a-și pregăti copii la școală ceea ce s-a întâmplat desigur și în acest an.
Din păcate, începerea școlii la data de 5 septembrie a făcut ca operatorii de turism de pe litoral să piardă două săptămâni extrem de importante pentru încasările și veniturile din industria locală HoReCa”, a declarat Corina Martin, director agenție de turism, relatează dobrogea.tv.