Magistrala de Metrou M6 mai stă. Când va fi gata aceasta? Care sunt dificultăţile? Metrorex a prezentat evoluția lucrărilor la Magistrala 6 de metrou, secțiunea sudică, tronsonul 1 Mai - Tokyo, în a doua jumătate a lunii octombrie.
În a doua jumătate a lunii octombrie, pe Secțiunea Sud a viitoarei Magistrale 6, tronsonul 1 Mai – Tokyo, s-au înregistrat următoarele progrese:
Magistrala de Metrou M6 mai stă. Când va fi gata aceasta? Care sunt dificultăţile?
Pentru viitoarea stație de metrou Tokyo, s-au executat 419 metri de grindă de ghidaj, dintr-un total de 650 de metri, 59 de panouri de pereți mulați din 114 și 496 de piloți plastici. Au continuat lucrările pentru piloții forați la viitoarea interstație Aeroport Băneasa – Tokyo. Dintr-un total de 180, au fost executați 104.
La viitoarea stație Aeroport Băneasa s-au executat 44 de pereți mulați din 72 și 674 de piloți plastici din 905. 39 de panouri de pereți mulați din 54, 14 barete din 18 s-au executat pentru viitoarea stație Gara Băneasa.
Citeşte şi: Magistrala 5 de metrou, cea mai redusă frecvență de la inaugurare
293 de metri de grindă de ghidaj din 370 m s-au executat la viitoarea stație Piața Montreal. Pentru Accesul C, sunt executați 22 de piloți. La viitoarea stație Expoziției s-au executat 56 de panouri de pereți mulați din 102, 6 barete și 6 pereți plastici.
23 panouri de perete mulat din 86 s-au executat la viitoarea stație Pajura. La Accesul A, au fost realizați 60 de piloți, iar la Accesul C, 42 de piloți. La stația de metrou 1 Mai (existentă) continuă lucrările de organizare a amplasamentului și de relocare a utilităților, conform Economica.net.
Citeşte şi: Ministerul Transporturilor anunță când va fi gata linia de metrou M6. Cum se va circula
La finalul lunii august, ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, a declarat într-o vizită pe șantierul secțiunii 1 Mai – Tokyo, din Magistrala 6, că din 2028 se va putea circula pe noua linie de metrou din Capitală, până la Aeroportul Otopeni.
Tot atunci, premierul Marcel Ciolacu anunța că progresul lucrărilor la secțiunea sudică din Magistrala 6 de metrou ajunsese la 14%. Lucrările de la secțiunea sudică 1 Mai – Tokyo, din Magistrala 6 de metrou, sunt executate de asocierea Alsim Alarko – Makyol.