Magistrala 5 de metrou din București va avea până la finele anului în curs cea mai redusă frecvență de la inaugurarea sa, în 2020. În acest an, trenurile vor parcurge pe Magistrala Râul Doamnei/Valea Ialomiței-Eroilor cu 21.500 km mai puțin ca în 2023, scrie Club Feroviar.
Citește și: Timp de 2 luni nu se va circula pe o arteră importantă din București. Se fac lucrări
Pe magistralele 1, 2 și 3 numărul de kilometri parcurși de trenuri crește. În schimb, scade pe magistralele 4 și 5. În cazul acesteia din urmă, este vorba de cel mai mic număr de kilometri de la inaugurare (și cel mai mic dintre toate magistralele în funcțiune), neluând în calcul anul 2020, când s-a circulat doar trei luni și jumătate, scrie Club Feroviar.
Magistrala 5 de metrou, cea mai redusă frecvență de la inaugurare
Un număr mai mic de kilometri parcurși se traduce prin intervale mai mari de succedare între trenuri.
Publicația notează că M5 are două mari probleme. Prima este că se oprește la stația Eroilor, iar a doua intervalul mare de așteptare mai ales pentru cei care îl folosesc după stația Romanicierilor spre capetele Valea Ialomiței/Râul Doamnei, acolo unde trenurile se “împart” în două, iar intervalul de succedare poate ajunge și la 20 de minute, arată economica.net.
Citește și: Defibrilatoare automate, inslatale în cele mai tranzitate stații de metrou. Sună singure medicul