KFC, rebranduit Rostic's, se redeschide în Rusia, după plecarea lanțului transnaţional american

DE Florin Budescu | Actualizat: 26.04.2023 - 22:20
Rostic's, KFC rebranduit - Foto: Profimedia Images

Versiunea rebraduită a lanţului internaţional KFC (care înseamnă în traducere "pui fripţi de Kentucky") a fost redeschisă în prima locație KFC din centrul Moscovei, după ce lanțul de fast-food din SUA a părăsit piața rusă, din cauza războiului din Ucraina.

SHARE

Locația emblematică a lanțului de restaurante rebranduite, de pe Tverskaya-Yamskaya Ulitsa, la cam cinci kilometri de Kremlin, a fost plină, la marea sa inaugurare de marți seară.

Se redeschide KFC, în Moscova

Totul, la peste un an după ce KFC și-a închis cele 70 de locații rusești, deținute de companie, în urma invaziei Ucrainei.

Rostic’s – care s-a lansat inițial în Rusia, în 1993, și a încheiat un parteneriat cu KFC, în 2005, înainte ca gigantul american să-l cumpere, în acel an – a fost reînviat cu noul nume de marcă pentru KFC, care avea peste 1.000 de restaurante, în Rusia, înainte de război.

La deschiderea de marți, un număr de clienți ai Rostic au declarat pentru The Moscow Times că sunt bucuroși să vadă că lanțul a reușit să revină sub proprietatea rusă.

Citeşte şi: Rețeaua "Gustos și atât", imitația rusească după McDonald's, nu mai are cartofi până la toamnă

„Ne plac aripioarele de pui și așteptam redeschiderea”, a declarat Alexandra, o moscovită în vârstă de 50 de ani, care mergea în vizită la Rostic’s cu prietena ei.

„Salutăm și sprijinim companiile rusești”, a spus Alexandra, care a refuzat să-și dea numele de familie, când a fost întrebată despre rebranding. „Mâncarea este gustoasă și atmosfera este minunată”, a adăugat ea.

Un alt client care a cerut să nu fie numit a repetat această opinie, spunând că lanțul de mâncare din pui „este acum propria noastră companie rusă și acesta este un lucru bun”.

Citeşte şi: Un an de război şi invazie cu Ucraina a lăsat elitele Rusiei fără punct de sprijin și scindate

Oficialii ruși s-au lăudat în mod repetat cu capacitatea țării de a rezista plecării marilor afaceri și mărci occidentale, prin lansarea de alternative locale.

Fostele restaurante McDonald’s și Starbucks s-au redeschis sub noi nume de marcă, după ce giganții americani de fast-food și cafea au părăsit țara.

Se pare că, pentru mulți foști clienți KFC, rebranding-ul va fi aproape de neobservat, deoarece Rostic’s a subliniat că puține lucruri s-au schimbat în restaurante, în afară de numele lor.

KFC cu numele schimbat

Mâncarea a fost servită în ambalaje și cutii cu culorile tradiționale KFC, roșu și alb. De asemenea, meniul a rămas în mare parte neschimbat, în afară de două elemente, care au fost redenumite.

Calitatea alimentelor Rostic a fost o preocupare majoră pentru unii clienți. Mulți au spus că sunt mulțumiți de mâncare.

„Carnea este picantă și crocantă, la fel ca pe vremuri”, a spus un moscovit, după ce a încercat aripile de pui de la Rostic.

„Nu am observat nici o diferență, cu excepția faptului că locul este plin”, a spus un student, care a vizitat Rostic’s, cu un grup de prieteni.

Urmărește-ne pe Google News

Comentarii 0

Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Alege abonamentul care ți se potrivește

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Newsletter
  •  
Abonează-te

Digital + Print

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
Abonează-te

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
  •  
Abonează-te
© 2024 NEWS INTERNATIONAL S.A.
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te