joi 04 septembrie
EUR 5.0772 USD 4.3611
Abonează-te
Newsweek România

Dăncilă nu știe programul de guvernare. A promis o autostradă cu doi ani mai târziu ca Dragnea

Data publicării: 31.12.2018 • 10:56 Data actualizării: 31.12.2018 • 15:57
Foto: Inquam Photos/ Octav Ganea
Foto: Inquam Photos/ Octav Ganea

Într-un interviu televizat, premierul Viorica Dăncilă a spus, referindu-se la termenul de finalizare a autostrăzii Ploieşti - Comarnic – Braşov, că acesta ar putea fi 2024, dar că speră să fie mai repede.

"Aş putea să dau un termen. Nu aş vrea nici să fiu foarte optimistă, eu vreau să fiu realistă. Dacă în ianuarie desemnăm câştigătorul, patru ani este alocat pentru construcţia autostrăzii, deci să spun nu patru ani, să spunem în 2024, dau cinci ani, dar sper să fie mai repede", a afirmat Dăncilă, referindu-se la autostrada Ploieşti - Comarnic - Braşov.

Ei, bine, dacă mergem la „Programul de guvernare al PSD”, despre care Liviu Dragnea a spus că: „cine nu îl respectă pleacă acasă”, vedem că autostrada în cauză trebuie terminată mult mai devreme.

În documentul de căpătâi al PSD-iștilor stă scris la capitolul „Finalizarea, modernizarea şi reabilitarea coridoarelor strategice (coridorul IV), a inter-coridoarelor, a drumurilor Trans-Regio şi Euro-Trans” că lucrările și finalizarea „Comarnic – Braşov (997,75mil. Euro). Perioada: 2017 – 2022”. PSD a promis, în „Programuld e guvernare” că va face această autostradă cu doi ani mai devreme decât și-a asumat Viorica Dăncilă. În acest context, ori Dăncilă trebuie să plece sau Liviu Dragnea să își ceară scuze că nu repsectă promisiunile nici în materie de autostrăzi. În acest moment, tronsonul la care face referire Viorica Dăncilă este în faza licitației. Și dacă până în primăvară se vor anunța câștigătorii, va mai dura un an pentru contestații. Abia, târziu în 2020, ar putea începe efectiv lucrările. Un termen de patru ani pentru o asemenea lucrare, dată fiind și istoria României în materie de infrastructură, este un termen nerealist. Să nu uităm că tronsonul în cauză a mai fost scos la licitație de trei ori, dar, după desemnarea câștigătorului, acesta s-a retras de fiecare dată.

Mai multe articole din secțiunea Economie

Comentarii 0
Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Newsweek România Abonamente

Print

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Fără reclame
Abonează-te
Print + Digital

Print + Digital

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Fără reclame
Abonează-te
Digital

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Fără reclame
Abonează-te
Newsweek România
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te
Newsweek România
Newsweek România Ultima oră
Newsweek România
Ultima oră