Cum merg lucrările la Magistrala 6 de metrou din București? Cârtița „Sfânta Ana” a ajuns la Băneasa

Lucrările la Magistrala 6 de metrou din București par a fi în grafic. Cârtița „Sfânta Ana” a ajuns în 4 luni la Băneasa, după ce pe 28 mai a plecat de la viitoarea stație Tokyo.
Utilajul de foraj „Sfânta Ana” a încheiat lucrările la cel de-al doilea segment de tunel dintre viitoarele stații de metrou Tokyo și Aeroport Băneasa, marcând realizarea primului segment de tunel cu cale dublă de pe Secțiunea SUD a viitoarei Magistrale 6 de metrou, Linia 2 fiind executată pe aceeași distanță de TBM „Sfânta Maria”.
Citește și: Metrorex anunţă că Magistrala 2 de metrou va fi extinsă spre est, pe tronsonul Pipera - Petricani
Cum merg lucrările la Magistrala 6 de metrou din București? Cârtița „Sfânta Ana” a ajuns la Băneasa
„Astăzi, scutul de forare "Sfânta Ana" a străpuns peretele viitoarei stații de pe Magistrala 6 de metrou Aeroport Băneasa.
Utilajul gigant a început excavarea tunelului de pe Linia 1 pe 28 mai, 2025, de la viitoarea stație de metrou Tokyo.
Acest eveniment marchează realizarea primului segment de tunel cu cale dublă de pe Secțiunea SUD a viitoarei Magistrale 6 de metrou, Linia 2 fiind executată pe aceeași distanță de TBM "Sfânta Maria".
Segmentul realizat de TBM "Sfânta Ana" însumează 900 m excavați și 600 de inele de tunel asamblate!
Citește și: 2.470.000.000 € costă noua magistrală de metrou, care va lega Bragadiru de Voluntari
Ne bucurăm că cele două utilaje de foraj țin pasul cu planificarea prevăzută pentru realizarea structurii de rezistență pentru Secțiunea SUD a viitoarei Magistrale 6 de metrou!
Utilajele TBM "Sfânta Maria" și "Sfânta Ana" vor excava tunelurile subterane cu lungime de 6,6 km, pe care se vor construi cele șase stații și șase interstații ale aliniamentului Magistralei 6 de metrou, Secțiunea SUD, 1 Mai - Tokyo”, a anunțat Metrorex, pe Facebook.