miercuri 15 octombrie
EUR 5.0879 USD 4.4034
Abonează-te
Newsweek România

Bugetul lui Bolojan: economii uriașe, în 2021, la salarii. Banii merg la dezvoltare

Data publicării: 24.03.2021 • 11:38 Data actualizării: 24.03.2021 • 11:55
Bugetul lui Bolojan: economii uriașe, în 2021, la salarii Foto: Facebook CJ Bihor
Bugetul lui Bolojan: economii uriașe, în 2021, la salarii Foto: Facebook CJ Bihor

Bugetul lui Bolojan: economii uriașe, în 2021, la salarii și, în schimb, banii se duc în proiecte de dezvoltare ale Bihorului.

Acesta este primul buget al Consiliului Județean Bihor după alegerea lui Ilie Boljan la conducerea acestei administrații.

Potrivit proiectului de buget al Consiliului Județean Bihor pentru 2021, urmare a reducerilor drastice de personal, se economisesc 33 milioane lei la fondul de salarii (146,89 milioane lei anul acesta faţă de 179,80 milioane lei anul trecut), arată ebihoreanul.

Bugetul lui Bolojan: economii uriașe, în 2021, la salarii

De altfel, actuala conducere a CJ Bihor a desființat 255 de posturi din instituțiile subordonate, iar aparatul propriu a scăzut de la 176 la 90 posturi. În 2021 nu sunt prevăzute noi angajări.

Tot ca urmare a reducerilor de personal, cheltuielile cu carburanții scad cu 165.000 de lei.

În schimb, pentru dezvoltare proiectul de buget prevede pe acest an suma de 295,80 milioane lei, cu 93% peste cea de anul trecut, când a fost de 153,1 milioane lei, a susținut vicepreşedintele Consiliului Judeţean, Călin Gal, într-o conferinţă de presă.

Administrația Bihorului mai speră să aducă la buget mai multe fonduri europene, în 2021: de la 63,11 milioane lei în 2020 la 99,77 milioane lei în 2021.

Proiectul de buget prevede și diminuarea alocărilor pentru Culte (de la 2 milioane lei anul trecut la 400.000 lei anul acesta), scrie ebihoreanul.

Pe lista proiectelor noi care urmează să fie finanțate: platforme pentru colectarea deşeurilor mari în patru oraşe, amenajarea a 4 adăposturi pentru câinii comunitari, cofinanţarea a șapte proiecte ale Aeroportului, a centurilor ocolitoare din Zona Metropolitană Oradea (Oşorhei, Sântandrei şi Nojorid) şi a variantelor ocolitoare Aleşd şi Beiuş sau amenajarea de staţii pentru pasagerii mijloacelor de transport judeţean.

Mai multe articole din secțiunea Economie

Comentarii 0
Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Newsweek România Abonamente

Print

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Fără reclame
Abonează-te
Print + Digital

Print + Digital

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Fără reclame
Abonează-te
Digital

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Fără reclame
Abonează-te
Newsweek România
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te
Newsweek România

Newsweek România Ultima oră

Newsweek România
Ultima oră