"Putem afirma că, din punctul nostru de vedere, toate datele au fost raportate conform cerințelor legale și cu bune intenții", afirmă asigurătorul, conform Profit.ro.
Datele sunt raportate periodic către ASF, "inclusiv cauzele posibilelor întârzieri de procesare și acțiunile de remediere în curs", arată Euroins.
Citeşte şi: Zeci de procese la Iași: Service-urile auto încearcă să scoată bani cu cleştele de la Euroins
"Credem în puterea justiției și considerăm că toate provocările ar trebui să fie discutate mai întâi cu autoritățile care sunt responsabile, înainte de a afecta reputația companiei, pe baza unor interpretări publice.
Ca urmare a reformelor substanțiale și a schimbărilor fundamentale pe care compania le-a implementat în ultimii doi ani, inclusiv în ceea ce privește gestionarea datelor și a raportărilor, Euroins nu a fost niciodată mai puternică, iar procesul lung și dificil de schimbări continuă", spune asigurătorul.
Citeşte şi: Fondurile proprii totale disponibile pentru acoperirea MCR ale City, Asito şi Euroins, insuficiente
Daniel Apostol, purtător de cuvânt ASF:
“Autoritatea de Supraveghere Financiară (A.S.F.) înțelege să nu comenteze aspecte care fac obiectul unor anchete penale sau dosare aflate pe rolul unor instituții/autorități sau organe de specialitate ale statului.
În ceea ce privește posibilele fapte penale sesizate organelor de cercetare penală de către A.S.F., precizăm că aceste informații sunt exceptate de la liberul acces la informațiile de interes public, în conformitate cu prevederile art. 12 alin. (1) lit. e) și f) din Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informațiile de interes public, cu modificările și completările ulterioare.
Totodată, dorim să menționăm faptul că, ori de câte ori, în urma acțiunilor de supraveghere și control desfășurate de A.S.F., în temeiul prerogativelor legale deținute, au rezultat suspiciuni cu privire la o posibilă încălcare a dispozițiilor în materie penală, A.S.F. a sesizat organele competente cu privire la aspectele constatate.”