Primarul general, Gabriela Firea, a scris, săptămâna trecută pe Facebook că de la 1 septembrie circulaţia tramvaiului 41 va fi reluată. Pe Podul Grant se va circula însă pe un singur fir, iar timpii de aşteptare vor fi mai mari, asta în condiţiile în care tramvaiul era oricum foarte aglomerat.
Vestea proastă pentru călători este că acest fir unic de pe Pod va afecta frecvenţa obişnuită a tramvaielor, ceea ce înseamnă practic timpi de aşteptare mai mari.
„Se va circula <<la paletă>>, cum se spune în popor, adică pe un singur fir. Se va circula alternativ. Un tramvai dintr-un sens va trece, iar celălalt va aştepta. Frecvenţa tramvaiului 41 va fi afectată. La frecvenţa care a circulat tramvaiul 41 nu se mai poate ajunge pe un singur fir. Dar oricum, este mai bine decât cu liniile navetă, care oricum vor rămâne şi ele pe traseu”, a declarat Andrei Creci, director al Societăţii de Transport Bucureşti, potrivit Mediafax.
Circulaţia tramvaielor pe linia 41 a fost suspendată, din 29 iunie până pe 1 septembrie, pentru efectuarea lucrărilor la Podul Ciurel, Podul Grant şi staţia de metrou din Drumul Taberei. Zeci de autobuze au fost introduse în circulaţie pentru călătorii acelei linii. În ceea ce priveşte fluxul de călători deservit de linia 41, traseul acestei linii este acoperit de 36 de tramvaie ce asigură o capacitate maximă de peste 7.000 călători/h/sens.