STB scoate colantele cu numele Primăriei de pe mijloacele de transport. Nicușor: Punem reclame

DE Miruna Moldoveanu | 19.01.2021 - 15:34
Operațiunea de decolantare deja a început./FOTO: Facebook
Operațiunea de decolantare deja a început./FOTO: Facebook

Nicușor Dan a anunțat că Primăria Capitalei va șterge de pe toate mijloacele de transport în comun numele instituției, iar spațiul va fi vândut pentru reclame comerciale. Autobuzele au fost astfel colantate de fostul primar general, Gabriela Firea.

SHARE

„Vehiculele destinate transportului public local vor fi decolantate, iar spațiul respectiv va fi vândut pentru reclame comerciale. E vorba de vehiculele STB pe care scrie acum „Primăria Capitalei”. Știm cu toții că sunt ale primăriei, nu e nevoie ca acest lucru să fie scris peste tot. N-am înțeles niciodată de ce s-a decis așa ceva, dar foarte probabil are legătură cu cultul personalității fostului primar. În loc să facem reclamă inutilă Primăriei Capitalei pentru un serviciu public pe care oricum îl furnizează, vom căuta să colectăm fonduri suplimentare de la agenții economici privați care își doresc reclamă în spațiul public”, a scris Nicușor Dan pe pagina de Facebook.

„Nu e în stare să construiască și atunci dārâmā tot! Când am ajuns primar, bucureștenii călătoreau înghesuiți în autobuze, unii chiar pe scară, punându-și viață în pericol. Am achiziționat 400 de autobuze noi Euro 6 și 130 autobuze Hybrid. Pe noul primar îl deranjează că pe autobuze scrie că sunt achiziționate în 2018. Adică în mandatul “lui Firea”. Îl deranjează realizările mele. În loc să achiziționeze și el 200-300 de autobuze, să fie înlocuite toate cele vechi (...) a dat ordin să fie răzuit de pe autobuze anul achiziționării. Pe motiv că spațiul va fi folosit pentru publicitate! Adică iar pile și aranjamente, pentru sponsorii și prietenii politici”, a scris Gabriela Firea.
Această spune că pe autobuzele STB a fost pusă publicitate și în mandatul ei, dar unde nu deranja călătorii.

„Sacrifică cetățenii care nu vor mai putea vedea pe fereastră, plus că mulți călători simt un sentiment de claustrofobie, doar ca să umple buzunarele unor băieți. Și în mandatul meu, STB a promovat evenimentele orașului și a vândul spațiul publicitar disponibil, dar DOAR în spațiile în care nu se producea un disconfort pe călători”, a scris Firea.

FOTO: Facebook

 

Google News Urmărește-ne pe Google News
Comentarii 0
Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Alege abonamentul care ți se potrivește

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Newsletter
  •  
Abonează-te

Digital + Print

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
Abonează-te

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
  •  
Abonează-te
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te