Restaurantul a făcut un anunț pe Facebook în care afirma că un cuplu, împreună cu cei doi copii ai lor, nu ar fi plătit pentru masa consumată. Postarea conținea imagini de pe camerele de supraveghere ale restaurantului, care, împreună cu acuzațiile, au fost ulterior distribuite în presă, scrie Metro.com.
Familia, care a comandat mai multe fripturi și băuturi în luna iulie anul trecut, a plătit, de fapt, pentru consumația lor. Un tribunal a audiat vineri cazul și a aflat că familia a suferit un disconfort și un mare prejudiciu asupra reputației lor.
Aceștia au dat în judecată pubul pentru calomnie, pe baza „acuzațiilor grave și defăimătoare”, care includeau apelativul de „dine and dashers” (persoane care mănâncă și pleacă fără să plătească).
Peter Girvan, avocatul care a reprezentat familia, a declarat în fața instanței: „Aceste articole conțineau acuzații grave și defăimătoare, conform cărora reclamanții ar fi adoptat un comportament necinstit și criminal, părăsind deliberat localul fără să achite o factură de aproximativ 150 de lire sterline. Aceste acuzații erau complet false. Reclamanții nu au avut niciun comportament de acest tip, iar afirmațiile făcute de către pârâți nu aveau niciun temei factual.”
Pubul a acceptat să plătească daune de 75.000 de lire sterline, precum și cheltuielile legale ale familiei. După incident, restaurantul a dat vina pe un „angajat neexperimentat”, despre care s-a spus că a procesat plata cu cardul, dar nu a tipărit bonul.