Măsurile luate de magazine pentru un al doilea lockdown: reduceri în ultimele luni din an

DE Miruna Moldoveanu | 25.11.2020 - 15:44
Reduceri in lunile noiembrie și decembrie/FOTO: startupcafe.ro
Reduceri in lunile noiembrie și decembrie/FOTO: startupcafe.ro

Comparativ cu anul 2019, 40% din retailerii omnichannel au răspuns că veniturile lor sunt mai mici în 2020, în ciuda creșterilor la nivelul veniturilor din online, arată sondajul unui motor de căutare online de modă.

SHARE

Pentru a obține mai multe informații despre modul în care se pregătesc pentru un potențial lockdown în această iarnă motorul de căutare online GLAMI a realizat un sondaj în rândul magazinelor partenere. 63% dintre respondenți sunt magazine cu vânzare exclusiv online; 37% sunt retaileri omnichannel (vânzare online + în magazinele fizice).

52% dintre magazinele online consideră că un al doilea lockdown Covid-19 ar avea un impact pozitiv asupra afacerii lor online și ar duce la creșteri, arată studiul GLAMI.

Comparativ cu 2019, cu toate acestea, 40% din retailerii omnichannel au răspuns că veniturile lor sunt mai mici în 2020, în ciuda creșterilor la nivelul veniturilor din online.

44% dintre respondenții la sondaj au declarat că intenționează să investească mai mult în publicitate online anul acesta, comparativ cu 2019.

89% dintre participanții la sondaj au răspuns că au implementat ori sunt în curs de implementare măsuri pentru un al doilea lockdown Covid-19.

Ca parte din aceste măsuri:

94% dintre magazine se concentrează pe social media ca un canal de marketing și vânzare profitabil în această perioadă

59% au instituit reglementări speciale de siguranță în depozitele lor

53% s-au concentrat pe acțiuni de creștere a vânzărilor de Black Friday și în decembrie 2020

24% și-au reorganizat lanțurile de aprovizionare, integrând furnizori locali

41% au reorganizat și redirecționat bugetele din offline în online, inclusiv prin închiderea unor magazine fizice și prin upgradarea platformelor lor online.

În plus, 1 din 5 magazine online a luat în considerare schimbări în achiziții și sortimentație, inclusiv vânzarea măștilor de protecție, concentrându-se mai mult pe colecțiile de bază și pe mai multă cercetare și dezvoltare în ce privește tendințele.

În intervalul noiembrie-decembrie 2020, 56% dintre magazine pregătesc mai multe campanii de reduceri decât anul trecut, potrivit startupcafe.ro.

 

 

Google News Urmărește-ne pe Google News
Comentarii 0
Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Alege abonamentul care ți se potrivește

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Newsletter
  •  
Abonează-te

Digital + Print

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
Abonează-te

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
  •  
Abonează-te
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te