La prima măsurare efectuată de BRAT, cu 3.3 milioane de vizitatori unici lunar, DOC conduce detașat categoria specializată „Sănătate și Îngrijire Personală”, cu aproape 1 milion de vizitatori unici în plus comparativ cu ocupantul locului secund.
Mai mult, având un public majoritar feminin (peste 66.2% din audiență, conform BRAT – profilul demografic al audienței, aici), portalul este preferatul acestora având în luna ianuarie 2021 un trafic cu peste 430.000 vizitatori unici în plus față de actualul lider al categoriei „Lifestyle Feminin”.
Proiectul coordonat de vedeta TV Dr. Oana Cuzino, medic primar gerontologie și geriatrie, doctor în științe medicale, intră, astfel, în topul celor mai vizitate site-uri măsurate de BRAT în luna ianuarie 2021, indiferent de categorie, depășind mai multe branduri cunoscute de pe piața media – a se vedea clasamentul Top 30*, de la finalul articolului.
DOC este un concept complex, inovativ, care oferă fiecărui membru al comunității formate în jurul brandului nu doar conținutul căutat, ci și o experiență personalizată, ce pornește de la elemente de informare și educare, dublate de instrumente online de auto-evaluare și interacțiune cu specialiști și se concretizează cu identificarea soluțiilor achiziționate sau programate în aceeași sesiune DOC.
Comunitatea DOC s-a construit printr-o politică de tip „zero click-bait”, bazată pe conținut științific și promovare etică, controlată riguros de departamentului medical DOC. În cadrul portalului există și câteva zeci de sub-comunități specializate pe probleme de sănătate de interes larg sau afecțiuni specifice. Toate acestea fac ca membrii comunității DOC să își petreacă timpul pe site în medie pe utilizator mai mult decât dublu comparativ cu următorul clasat în clasamentul BRAT (peste 2 minute vs. sub 1 minut).
„Rezultatele publicate acum sunt rezultatul muncii susținute din ultimii ani, o dovadă că se poate realiza performanță respectând etica medicală și jurnalistică, într-un domeniu extrem de sensibil, mai ales în contextul pandemiei, dar nu numai: informațiile si recomandările din domeniul sănătății pot afecta vieți și destine – iar noi la DOC ținem cont de asta în fiecare element de continut scris , grafic, video sau postare social media. Le mulțumim tuturor celor care ne-au acordat încrederea lor, și care sunt parte din comunitatea uriașă pe care o anunțăm azi”, spune Dr. Oana Cuzino, medic primar gerontologie și geriatrie.
„DOC este un partener ideal pentru noi, având în vedere că ne-am asumat și public, încă de anul trecut, misiunea de-a impune pe piața media conceptul de trafic online obținut etic, în ciuda unui ecosistem global general setat greșit doar pe metrici cantitativi. Ne bucurăm să vedem că se poate face performanță și fără dictatura lui <click aici că n-o să-ți vină să crezi!> mai ales într-un domeniu de conținut și promovare care trebuie să fie dominat de profesionalism”, spune Dragoș Stanca, managing partner al Thinkdigital – compania care administrează relația portalului cu marile agenții de media și clienți.
DOC este prezent și în comunitățile social-media ale Oanei Cuzino - care e urmărită de peste 1,15 milioane de oameni pe Facebook și 320.000 pe Instagram.