Răspunsul: o campanie de marketing de tip "gherilă", în special în online, care s-a manifestat inclusiv în Bihor, unde formațiunea a reușit să "dea" un deputat cu reputaţie de interlop.
Grup reprofilat
Un grup înfiinţat în urmă cu 3 ani pe Facebook, fără legătură cu teme politice, ci destinat anunțurilor publicitare, a fost redenumit, subit, cu numele filialei AUR Bihor, care are azi peste 11.000 de urmăritori, creând impresia unei adeziuni de masă.
Informaţia este vizibilă la o simplă verificare a detaliilor grupului. Conform datelor disponibile la capitolul "istoric", pe Facebook, grupul "Publicitate Oradea" a fost înfiinţat pe 7 mai 2017, iar pe 14 octombrie 2020 numele s-a schimbat în AUR Filiala Bihor. Miercuri dimineaţă avea nu mai puţin de 11.256 de urmăritori!
De altfel, inclusiv la o căutare pe Facebook cu termenii "publicitate oradea", grupul redenumit apare al doilea rezultat, arată ebihoreanul.ro.