Cum te pot înșela service-urile de telefoane ca să nu repare aparatele în garanție

DE Alexandru Pop | 30.07.2021 - 10:41
Cum te pot înșela service-urile de telefoane ca să nu repare aparatele în garanție/FOTO: ziaruldeiasi.ro

Un medic acuză Vodafone că îşi înşală clienţii care cumpără telefoane scumpe. Dan P. a dat în judecată compania, cerându-i restituirea unui iPhone XS predat pentru reparaţii în perioada de garanţie, şi plata sumei de un leu pe zi pentru lipsa de folosinţă a acestuia.

SHARE

Medicul ieşean Dan B. cumpărase un iPhone XS în cursul anului 2019. După un an, în septembrie anul trecut, a constatat că aparatul se supraîncălzea în timpul utilizării şi încărcării, ieşind din aplicaţia rulată în acel moment. A predat telefonul în vederea remedierii problemei.

Citește și: Cristina Cioran a născut prematur, a lăsat bebelușul la incubator și a plecat la mare

După o săptămână, însă, a fost apelat de service-ul autorizat Vodafone, comunicându-i-se că ecranul telefonului este spart într-un colţ şi că nu se poate proceda la remedierea gratuită a defecţiunii reclamate decât dacă suportă costurile impuse de înlocuirea ecranului. Dan B. predase însă telefonul în stare bună, reprezentantul Vodafone care îl preluase nemenţionând vreo problemă a ecranului.

Continuarea, în Ziarul de Iași.

Urmărește-ne pe Google News

Comentarii 0

Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Alege abonamentul care ți se potrivește

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Newsletter
  •  
Abonează-te

Digital + Print

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
Abonează-te

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
  •  
Abonează-te
© 2024 NEWS INTERNATIONAL S.A.
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te