„Dacă am lua Facebook ca un indicator al intereselor oamenilor, cu siguranță putem spune că o parte dintre termenii căutați pe Google în perioada asta erau previzibili, cum ar fi rețeta pentru maia, tunsul acasă și chiar amenajarea unui birou, unui spațiu optim de muncă, acasă. Surpriza noastră a fost să vedem cât de mare a fost creșterea față de alte perioade. Ne bucură însă un lucru când ne uităm la acest clasament. Oamenii sunt deschiși să învețe și sperăm că o parte din îndeletnicirile deprinse în perioada asta nu vor fi pierdute pe termen lung”, spune Cristian Bolocan, Head of SEO Department, SEO Cupcake.
Clasamentul este cu atât mai interesant pentru comercianți și antreprenori care activează în comerțul online și nu numai. Pe baza unor astfel de date poate fi catalogat la nivel general un grad de interes și fiecare companie și antreprenor pot acționa într-o mai bună cunoștință de cauză.
Citiți restul articolului pe Profit.ro.