Obișnuită să fie elementul central în formatele pe care le realizează, Teo Trandafir explică ce presupune de fapt lupta pentru audiență. Contrar modului în care este percepută expertiza omului de televiziune Teo Trandafir în mass-media, vedeta de la Kanal demontează mitul – de cele mai multe ori preferințele publicului sunt greu de prezis!
Teo Trandafir deslușește factorii de care este determinat conținutul difuzat pe platformele publice. Realizatoarea TV explică existența anumitor „vectori” ce generează audiență. Unul dintre ei fiind chiar sunetul manelelor, melodii de mulți ascultate, dar extrem de blamate.
Citește și: Mafia românească, distrusă. Interlopul oltean Rechinu, către președintele Mexicului: Salvați-mi fiul
„Eu am adus întotdeauna oameni care cântă manele pentru ei, pentru oameni, nu neapărat pentru piese! Că s-a întâmplat să și cânte, ghinion! Toată lumea mă înjură că am adus maneaua în România. Stai un pic, maneaua era acolo latentă, nu ieșea pentru că am inventat-o eu.
Ea aștepta, a găsit doar o găurică prin care să iasă. Nu mă simt foarte vinovată pentru asta, mai ales că oamenii gustau , audiențele erau uriașe pe manea, de unde rezultă că nu e o greșeală. Tot ce face audiență uriașă pe un post de vedere comercial decent, care se respectă, este permis!…”, a declarat vedeta, potrivit ciao.ro.