TEHNOLOGIE: Cabina de probă de acasă

DE Răzvan Scăeșteanu | Actualizat: 12.04.2019 - 09:05

Din ce în ce mai mulți comercianți, din lumea modei sau din sectorul de „Home & Deco“, de exemplu, fac apel la aplicații mobile de realitate augmentată (AR) pentru a îmbunățăți și diversifica experiența clienților. Și, bineînțeles, pentru a-și crește vânzările.

SHARE

În epoca vitezei și a internetului, dacă nu ești prezent în online, aproape că nu exiști. Nimeni nu prea își permite să nu aibă măcar un website și să nu fie prezent pe rețelele de socializare, inclusiv retailerii și brand-urile de lux. Conversia, însă, convingerea utilizatorului să cumpere un sacou, o rochie sau o piesă de mobilier aparte, de exemplu, doar văzând o poză pe Instagram, fără a proba sau a testa articolul respectiv, este destul de mică, mai ales în cazul mărcilor de renume, cu prețuri peste medie.

Tehnologia care stă la baza aplicațiilor mobile de realitate augmentată promite și, într-o anumită măsură, conferă consumatorilor o experiență imersivă de shopping digital apropiată de cea reală, de cea offline. Practic, cu ajutorul AR, comercianții pot „deschide“ o cabină de probă la client acasă și să recreeze pe smartphone sau tabletă experiența din magazin.

Tehnologia permite cumpărătorilor online să probeze, de pildă, mai multe mărimi și culori de haine sau să vadă cum și dacă o canapea se potrivește în living. De asemenea, aplicațiile mobile AR pot fi utilizate în magazinele fizice pentru a marca ofertele speciale sau a oferi rapid clienților informații complete și a-i ajuta să se decidă mai ușor asupra articolului care răspunde cel mai bine cerințelor lor.

Comentarii

Alege abonamentul care ți se potrivește

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Newsletter
Abonează-te

Digital + Print

  • Revista tipărită
  • Acces total online, inclusiv arhivă
  • Newsletter
Abonează-te

Digital

  • Acces total online, inclusiv arhivă
  • Newsletter
  •  
Abonează-te
© 2019 NEWS INTERNATIONAL S.A.