Pe lângă veniturile din drepturile TV, veniturile din sponsorizări au asigurat buna desfășurare a turneului final. În timpul Euro 2016, care a generat aproximativ 2 miliarde de euro, aproximativ 400 milioane de euro au venit din venituri din sponsorizări.
Pentru acest UEFA Euro 2020 disputat în 11 orașe din Europa, UEFA a strâns 12 sponsori oficiali: Alipay, Booking.com, FedEx, Gazprom, Hisense, TikTok, Volkswagen, Coca-Cola, Heineken, Takeaway.com (Just Eat), Vivo și Qatar Airways.
Din cei 12 sponsori un număr de cinci au fost din state unde drepturile omului nu sunt respectate.
Citește și: VIDEO Suporterii Italiei, luați la bătaie de susținătorii Angliei după finala Euro 2020
Hisense, Alipay (ambele cu 50 milioane de euro), TikTok, Vivo (ambele plătind 40 milioane euro) sunt companii din China. Gazprom, compania rusească de stat plătește 50 milioane euro.
Citește și: EURO 2020 Italia a câștigat din nou un campionat european după 53 de ani