Probleme mari la staţiile GPL din Bucureşti. Nu respectă legea. Multe au fost deja închise

DE Florin Budescu | Actualizat: 04.09.2023 - 14:25
Probleme mari la staţiile GPL din Bucureşti - Foto: Wikimedia/Huhu Uetersen/CC BY 3.0 / imagine cu caracter ilustrativ

Extrem de multe stații GPL din Bucureşti au tot felul de probleme, anunţă prefectul Capitalei, Rareş Hopincă. Multe dintre aceste staţii sunt amplasate lângă blocuri sau chiar în apropierea unor școli. Din acest motic, unele au fost deja închise.

SHARE

Poliția Locală va avea grijă ca acestea să nu își reia activitatea. Lipsa de conformare la normele legale pare să fie regula, şi nu excepţia. Controalele vor continua până la sfârşitul lunii octombrie.

Probleme mari la staţiile GPL din Bucureşti

Rareș Hopincă, prefectul Capitalei, conform Digi24:

"Sunt foarte multe stații care nu funcționează legal, sunt probleme mai mari sau mai mici, dar din perspectiva avizării sunt probleme frecvente și la stații mai mari, și mai mici, pentru că lipsa de conformare la norme legale pare să fie regula.

Controalele durează până în 31 octombrie, la nivelul Bucureștiului estimez că în două săptămâni se va finaliza controlul".

Citeşte şi: Maşinile cu instalaţii GPL. Care sunt regulile de folosire ale acestora. Ce şi când trebuie schimbat

Google Maps a început să dea o parte dintre staţiile de încărcare cu GPL, ce rezultă din căutare, ca fiind închise. În prezent, inscripţionarea "închisă temporar" apare în dreptul a şapte astfel de staţii GPL. 

Toto pe Maps, poţi găsi în prezent aproape 60 de staţii de încărcare GPL care ar fi deschise şi cam 10 service-uri. Dar numărul staţiilor de încărcare este probabil mult mai mare, pentru că anterior primarul Sectorului 6, Ciprian Ciucu, a informat că în acest sector sunt 40 de staţii GPL.

Nici una dintre acestea nu este în regulă, în privinţa prevederilor legale. Dacă există o țară în Europa cu o tradiție îndelungată în utilizarea GPL, în sectorul auto, aceasta este fără îndoială România, conform glpautogas.

Citeşte şi: Tragedia de la Crevedia se putea repeta la București, din cauza unei stații GPL amplasată ilegal

În general, întreaga Europă de Est are o istorie îndelungată, în ceea ce privește utilizarea autogazului, în vehiculele sale, dar implementarea în România este și mai mare.

Producția sa de petrol, deja tradițională, a dus la o mai mare utilizare a produselor rafinate, obținând un surplus de GPL, pe care l-au folosit pentru mobilitatea rutieră, ceea ce, împreună cu un preț mai mic, a dus la o adoptare masivă a vehiculelor cu GPL, de către populația României.

Urmărește-ne pe Google News

Comentarii 0

Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Alege abonamentul care ți se potrivește

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Newsletter
  •  
Abonează-te

Digital + Print

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
Abonează-te

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
  •  
Abonează-te
© 2024 NEWS INTERNATIONAL S.A.
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te