Ce să facă clienții Hidroelectrica, pentru facturi mai mici? Termenul limită e 26 septembrie

Facturi mai mici la Hidroelectrica. Ce să faci săptămâna aceasta, ca să plătești mai puțin? Compania anunță. Termenul limită e 26 septembrie.
Pentru calcularea corectă a facturii la energie, consumatorii trebuie să comunice indexul furnizorului. Astfel, românii plătesc exact cât au consumat, fără a fi taxați în plus.
Citește și: Ajutor la pensie. Cum folosești sprijinul de 50 de lei, când plătești factura la energie electrică
Atunci când nu este comunicat indexul, furnizorul face o aproximare, iar consumatorul poate plăti mai mult, până sunt făcute verificările pe teren.
Citește și: Jumătate din factura la energie electrică sunt taxele. Ce se întâmplă cu preţurile?
Cum se poate comunica indexul?
Indexul se poate comunica doar în intervalul 22 – 26 al fiecărei luni, prin următoarele modalități:
- Portalul Client Hidroelectrica
- Aplicația iHidro, disponibilă în AppStore sau Google Play Store
- Apel gratuit la numărul 0800 800 359
Compania le mai transmite cliențiilor să se asigure că indexul este transmis corect și la timp.
Citește și: Lecție de economie, ascunsă în factura pentru energie electrică