Ce să facă clienții Hidroelectrica până pe 26 octombrie? Vor avea facturi mai mici

Clienții Hidroelectrica sunt rugați să transmită indexul autocitit până la data de 26 octombrie, pentru ca factura să reflecte consumul real de energie. Astfel, se evită estimările și se asigură facturi corecte și mai mici.
Pentru calcularea corectă a facturii la energie, consumatorii trebuie să comunice indexul furnizorului. Astfel, românii plătesc exact cât au consumat, fără a fi taxați în plus.
Atunci când nu este comunicat indexul, furnizorul face o aproximare, iar consumatorul poate plăti mai mult, până sunt făcute verificările pe teren.
Citește și: Cum să-ți încălzești casa mai eficient, fără să crească factura la gaze. De ce să pui covor din lână
Cum se poate comunica indexul?
Indexul se poate comunica doar în intervalul 22 – 26 al fiecărei luni, prin următoarele modalități:
- Portalul Client Hidroelectrica
- Aplicația iHidro, disponibilă în AppStore sau Google Play Store
- Apel gratuit la numărul 0800 800 359
Compania le mai transmite cliențiilor să se asigure că indexul este transmis corect și la timp.
Citește și: FOTO Cum reduci factura la curent la bloc: Montezi panouri fotovoltaice la geam. De câte e nevoie
Citește și: Lecție de economie, ascunsă în factura pentru energie electrică