În document se arată că cei de la Inspectoratul General pentru Situații de Urgență (IGSU) informează Ministerul Sănătății despre faptul că reprezentanții Direcției de Sănătate Publică nu răspund la telefon.
„Vă informăm despre situația critică a faptului că la nivelul DSP București nu se poate lua legătura telefonic în vederea întreprinderii demersurilor legale.
Astfel, medicul coordonator CNCCI a fost informat că în decursul acestei zile, ora 18.00, întrucât un pacient pozitiv COVID-19 refuza internarea la Spitalul Sfântul Ioan (pacient simptomatic), medicul nu poate contacta DSP București”.
O altă plângere arată că un pacient a apelat timp de 9 ore la DSP București, timp în care nu a răspuns nimeni la telefon.
Surse din cadrul Direcției de Sănătate Publică spun că a fost înfăptuit și un raport cu privire la celelate probleme din cadrul DSP.
Potrivit raportului, procentul de decontare a testelor pentru Municipiul București este de 0%.
Mai mult decât atât, medicii epidemiologi nu au trimis către laboratoare listele nominale ale pacienților pe care i-au testat, astfel decontarea nu va fi posibilă nici pe viitor în anumite situații.
Cu alte cuvinte, clinicile private și spitalele nu își vor mai recupera niciodată banii cheltuiți pe testările pentru coronavirus.