duminică 05 octombrie
EUR 5.0889 USD 4.3349
Abonează-te
Newsweek România

Clotilde Armand: Aproape 300.000 de euro, promovare electorală pentru fostul primar PSD Tudorache

Data publicării: 08.11.2020 • 19:52 Data actualizării: 08.11.2020 • 19:56

Noul primar al Sectorului 1, Clotilde Armand, a reușit să intre în sediul Companiei de Investiții şi Dezvoltare în Sănătate a acestui sector și a aflat cât a plătit pentru „spotul mincinos interzis de CNA despre spitalul care nu există difuzat la televiziuni”.

Astfel, banii distribuiți de această companie a Sectorului 1 au ajuns la:

- B1 TV: 100.050 Euro pentru 667 spoturi

- Luju.ro: 50.000 Euro

- Luis Lazaurs Live: 30.000 Euro

- Romania TV: 69.000 pentru 75 spoturi

- Digi 24: 69.000 pentru 75 spoturi

„Am revenit la Companiei de Investiții şi Dezvoltare în Sănătate şi Domenii de Interes Public - Privat Sector 1 S.A și am reușit să intru în birourile Companiei unde în urmă cu câteva zile n-am găsit pe nimeni din cei 40 de angajați.

Despre activitatea acestei companii nu știe nimeni nimic de mai bine de doi ani. Am discutat cu conducerea și am aflat cu ce s-a ocupat. De exemplu, am aflat cât a plătit pentru spotul mincinos interzis de CNA despre spitalul care nu există difuzat la televiziuni; ce buget are compania; ce investiții au făcut în ultimii 2 ani etc”, a scris Clotilde Armand pe Facebook.

Mai multe articole din secțiunea Politică

Comentarii 0
Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Newsweek România Abonamente

Print

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Fără reclame
Abonează-te
Print + Digital

Print + Digital

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Fără reclame
Abonează-te
Digital

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Fără reclame
Abonează-te
Newsweek România
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te
Newsweek România
Newsweek România Ultima oră
Newsweek România
Ultima oră