Faţă de acum aproape 2 luni, costurile pe postări sponsorizate pe Facebook au crescut semnificativ, în cazul unor candidaţi, iar cea mai mare parte a banilor a fost cheltuită după 28 august (în campanie) astfel încât fondurile să poată fi decontate ulterior de la bugetul de stat. „Campionul” este candidatul USR-PLUS la şefia Consiliului Judeţean, Marius Bodea. Fostul liberal şi-a triplat suma pe care o avea atunci, conform datelor Facebook: în mai puţin de două luni, Bodea a investit peste 45.000 lei în postări sponsorizate, iar aproape 20.000 lei din această sumă a fost cheltuită în ultima săptămână. Şi candidatul USR-PLUS la funcţia de primar, Cosette Chichirău, a cheltuit circa 33.000 lei în aceeaşi perioadă, iar 8.000 de lei în ultimele 7 zile. Sume de bani mai mari investeşte şi Costel Alexe, candidatul PNL la şefia CJ: circa 25.000 lei din iulie 2020 încoace, iar peste 10.000 lei au reprezentat cheltuieli din ultima săptămână.
Continuarea, în Ziarul de Iași.