Un apometru cu o cifră mai puţin în serie a iscat un conflict de milioane între doi giganţi
Războiul facturilor dintre Veolia şi ApaVital s-a încheiat. Verdictul dat de Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie a pus capăt unui proces care dura de patru ani. Veolia a fost obligată la plata a 5,8 milioane lei, sumă la care se vor adăuga penalităţi de aproape 160.000 lei.
Cu această ocazie, s-a constatat că vechiul apometru fusese citit greşit încă de la montarea lui, cu peste 2 ani înainte. Contorul standard al ApaVital are 7 cifre, pe când cel vechi avea doar 6. Valoarea înregistrată de acesta ar fi trebuit înmulţită cu 10, ceea ce nu se întâmplase. Ca urmare, ApaVital a emis o factură de regularizare în valoare de 5,77 milioane lei.
Citește și: Bianca Drăgușanu, între Alex Bodi și Gabi Bădălău: „Stai, fă, la masă!” versus „Acum, e femeia mea”
Veolia a refuzat să o plătească, invocând faptul că societatea a plătit regulat toate facturile pe care le primise, neputându-i-se imputa citirea greşită a apometrului. Angajaţii ApaVital ar fi trebuit să-şi dea seama că facturează, lună de lună, un consum de zece ori mai mic decât cel normal, spune Veolia.
Continuarea, în Ziarul de Iași.