„O parte sau tot conținutul distribuit în acest Tweet este contestat și ar putea induce în eroare în legătură cu alegerile sau alt proces civic”, se arată în mesajele cu care Twitter marchează postările lui Trump.
În ultimele zile, Twitter a intervenit de mai multe ori asupra mesajelor lui Trump, după ce acesta și-a proclamat victoria și a susținut că se încearcă fraudarea alegerilor.
În iulie, Twitter a șters complet trei din mesajele lui Trump.
În plus, în perioada campaniei din SUA, Facebook și Twitter au blocat redistribuirea unui articol din New York Post în care se scria despre legăturile suspecte ale lui Hunter Biden, fiul Joe Biden, în Ucraina.
Facebook susține că are un set de standarde de comunitate, active de mai mulți ani, care arată ce tip de conținut este acceptat și ce tip de conținut este eliminat de platforma socială. De asemenea, rețeaua socială oferă posibilitatea ca utilizatorii să conteste deciziile luate cu privire la unele mesaje și să solicite o reevaluare, atunci când consideră că a fost făcută o greșeală.
Echipa de politici de conținut a Facebook este responsabilă pentru dezvoltarea standardelor de comunitate ale rețelei sociale. Facebook avea, în 2018, angajați in 11 birouri din întreaga lume, inclusiv experți în materie de probleme precum discursul ce încurajează ura, siguranța copiilor și terorismul.
Șeful comunicării la Facebook este Andy Stone, care a lucrat anterior pentru Partidul Democrat.
Revista Wired a scris, în octombrie, că donațiile companiilor din Silicon Valley - Alphabet, Amazon, Apple, Facebook, Microsoft sau Oracle - au donat către Biden de 20 de ori mai mult decât către Trump.