Un lanț de supermarketuri din Anglia a luat, în premieră, decizia de a renunța la casele de self checkout, prin care clienții își scanează singuri produsele cumpărate.
Renunță la casele de self checkout
Conducerea magazinelor crede că interacțiunea direct cu un casier la case oferă clienților o experiență mai plăcută. Așa că au renunţat la casele cu self-pay de la toate magazinele, cu excepția a două, din cele 28 de magazine de lux din Lancashire, Yorkshire și Cheshire, potrivit DailyMail.
Citește și: Un supermarket care există și în România retrage brânzeturile din magazine. Sunt 30 de produse
„Credem că colegii care servesc clienții oferă o experiență mai bună pentru clienți și, prin urmare, am luat decizia de a elimina casele self-pay din majoritatea magazinelor noastre. Ne-am bazat nu numai pe ceea ce credem că este cel mai potrivit lucru de făcut, ci și pe faptul că am primit feedback de la clienții noștri”, a declarat un purtător de cuvânt.
Doar două dintre magazinele sale din Lake District își vor păstra casele self-pay, pentru a ajuta personalul în perioadele deosebit de aglomerate. Acum caută să-și mărească numărul magazinelor, dar și să-și extindă personalul.
Supermarketul a vrut să se concentreze pe „oameni cu personalitate, căldură și interes față de clienți”. Clienții s-au plâns adesea de modul în care funcționau casele self-pay, așa că s-a decis eliminarea lor, pentru a le face cumpărăturile cât mai plăcute clienților.
Patronul lanțului de magazine a declarat, de asemenea, că acele cae self-pay reprezentau anterior sub 58% din locurile de muncă din supermarket în octombrie 2016, în timp ce luna trecută reprezentau doar 15%.
Citește și: Concursuri false în numele Kaufland. Compania transmite clienților să nu se lase păcăliți