Dezbatere intensă pe tema "brandului Iașiului" finanțat cu 17.000 de euro de Primăria Iași

La o zi de la lansarea brandului de oraş, reţelele de socializare, din Iaşi, dar chiar şi multe voci din Bucureşti, au dat în clocot pe acest subiect.
Până şi specialiştii în astfel de acţiuni par a fi împărţiţi, fiind în mod cert o chestiune de preferinţă în a-ţi plăcea sau nu ce a ieşit din proiectul finanţat cu 17.000 de euro de Primărie.
Citește și: Putin are o sosie special antrenată, pentru a se evita o lovitură de stat
Într-un noian atât de mare şi de divers de reacţii, fără doar şi poate oarecum precumpănind cele negative, „Ziarul de Iaşi” a realizat o selecţie a celor cât de cât relevante. dacă vă place sau nu logo-ul şi noul brand al oraşului, asta veţi decide fiecare în parte.
Continuarea, în Ziarul de Iași.