Ideea evaluării de către elevi a profesorilor lor a stârnit numeroase reacţii negative în spaţiul public, majoritatea din partea cadrelor didactice. Argumentele acestora sunt că un astfel de „feedback” nu poate fi decât unul subiectiv, că elevii nu sunt încă suficienţi de maturi pentru a fi obiectivi, subliniază că profesorii indulgenţi sunt cei care vor primi calificativele cele mai bune şi că o astfel de „putere” în mâna elevilor le-ar distruge orice fel de autoritate.
Citește și: STUDIU Aproximativ 20% dintre proprietarii de autovehicule electrificate se întorc la mașini termice
Specialiştii în educaţie îi contrazic însă oarecum, şi văd feedback-ul ca un lucru pozitiv. Asta, însă, dacă va rămâne doar un feedback „de lucru”, consultativ, pentru uzul profesorului, şi nu va fi unul folosit oficial, chiar şi în procente reduse, la acordarea gradaţiilor de merit, de exemplu, sau în cadrul altor evaluări periodice ale profesorilor.
Continuarea, în Ziarul de Iași.