Nikola Jellačić şi-a început cariera la Google în toamna lui 2011 ca strateg de produs, fiind promovat ulterior ca manager. El s-a specializat în online marketing şi strategie de brand în mediul digital, numirea la Superbet fiind strâns legată de experienţa sa alături de Google, dar şi de cunoaşterea particularităţilor mediului local de business, scrie Ziarul Financiar.
“Trăim într-o lume digitală în care consumatorii sunt tot mai pretenţioşi şi mai nerăbdători. Dacă nu găsesc ce vor, problema nu e la ei, ci la noi. Dacă un site nu se încarcă suficient de repede, mingea e la noi. Aşa că orice business trebuie să se adapteze pe zona digitală, punând clientul în centru. Deţinem deja tehnologii care ne ajută să înţelegem călătoria unui client – de la achiziţie până la retenţia lui. O strategie de marketing de azi nu mai execută campanii, ci învaţă de la clienţi. Superbet, cu echipă, tehnologie şi infrastructură se află în pole position pentru a face asta”, spune Nikola Jellačić.
Oficial, Jellačić s-a alăturat echipei Superbet din Croaţia la începutul lunii, iar venirea sa corespunde cu o altă mutare făcută în departamentul de marketing al operatorului de pariuri sportive, respectiv promovarea lui Vlastimir Vukadinović, care lucrează în Bucureşti, din poziţia de director al diviziei de marketing online în cea de director de marketing global, rol din care va scala la nivel global sistemul de marketing implementate deja de Superbet, care anul trecut a raportat afaceri de 250 de milioane de euro.