Alegeri prezidențiale LIVE

Vezi rezultatele votului în timp real
Călin Georgescu 22,94 %
Elena Lasconi 19,17 %
99,95 %
Marcel Ciolacu 19,15 %
George Simion 13,87 %
Click aici pentru rezultate complete

Superbet, cel mai mare operator de pariuri din România, l-a recrutat pe Nikola Jellačić, ex-Google

DE Valentin Mirică | Actualizat: 26.10.2020 - 12:22
Nikola Jellačić Foto: Ziarul Financiar
Nikola Jellačić Foto: Ziarul Financiar

Superbet, cel mai mare operator de pariuri sportive din România şi un important jucător regional, l-a recrutat în poziţia de director global pentru strategie de brand şi dezvoltare pe Nikola Jellačić, care a lucrat aproape nouă ani pentru Google, la Zagreb.

SHARE

Nikola Jellačić şi-a început cariera la Google în toamna lui 2011 ca strateg de produs, fiind promovat ulterior ca manager. El s-a specializat în online marketing şi strategie de brand în mediul digital, numirea la  Superbet fiind strâns legată de experienţa sa alături de Google, dar şi de cunoaşterea particularităţilor mediului local de business, scrie Ziarul Financiar.

“Trăim într-o lume digitală în care consumatorii sunt tot mai pretenţioşi şi mai nerăbdători. Dacă nu găsesc ce vor, problema nu e la ei, ci la noi. Dacă un site nu se încarcă suficient de repede, mingea e la noi. Aşa că orice business trebuie să se adapteze pe zona digitală, punând clientul în centru. Deţinem deja tehnologii care ne ajută să înţelegem călătoria unui client – de la achiziţie până la retenţia lui. O strategie de marketing de azi nu mai execută campanii, ci învaţă de la clienţi. Superbet, cu echipă, tehnologie şi infrastructură se află în pole position pentru a face asta”, spune Nikola Jellačić.

Oficial, Jellačić s-a alăturat echipei Superbet din Croaţia la începutul lunii, iar venirea sa corespunde cu o altă mutare făcută în departamentul de marketing al operatorului de pariuri sportive, respectiv promovarea lui Vlastimir Vukadinović, care lucrează în Bucureşti, din poziţia de director al diviziei de marketing online în cea de director de marketing global, rol din care va scala la nivel global sistemul de marketing implementate deja de Superbet, care anul trecut a raportat afaceri de 250 de milioane de euro.

Google News Urmărește-ne pe Google News
Comentarii 0
Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Alege abonamentul care ți se potrivește

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Newsletter
  •  
Abonează-te

Digital + Print

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
Abonează-te

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
  •  
Abonează-te
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te