Utilizatorii se plâng că terminalele Bloomberg, pentru care plătesc 28.000 de dolari pe an, funcţionează cu mari întârzieri şi absenţa afişării preţurilor în sistem live îi împiedică să efectueze tranzacţii.
Citește și: Bloomberg: Victoria lui Simion aruncă România în criză. Crin Antonescu sau Dan, rezultate optimiste
"O problemă tehnică afectează în prezent numeroşi clienţi, inginerii noştri lucrează la rezolvarea problemei cât mai rapid posibil", a explicat serviciul clienţi de la Bloomberg.
Problemele la sistemele Bloomberg afectează traderii. O problemă tehnică ține în loc tranzacțiile
Terminalele Bloomberg sunt utilizate în sălile de trading pentru a avea acces la cotaţiile în direct ale acţiunilor la burse, ale valutelor, materiile prime şi numeroase active financiare. De asemenea, terminalele permit brokerilor să îşi transmită ofertele de cumpărare şi vânzare instant.
Citește și: SUA au refuzat să susţină o declaraţie a G7 care condamna atacul Rusiei asupra oraşului Sumî
Aceste probleme au afectat în special o emisiune de obligaţiuni suverane care era programată a se derula miercuri în Marea Britanie, astfel că Biroul care gestionează datoria (DMO), o agenţie din subordinea Trezoreriei britanice, a fost nevoit să prelungească intervalul de timp în care se pot depune oferte. Fereastra de licitaţie este prevăzută a se încheia la 11:30 am (10:30 GMT), cu condiţia rezolvării problemelor la sistemele Bloomberg, a informat DMO într-un anunţ.