sâmbătă 06 septembrie
EUR 5.0787 USD 4.3463
Abonează-te
Newsweek România

Prima campanie publicitară generată de AI a eToro, difuzată în timpul Jocurilor Olimpice de la Paris

Data publicării: 25.07.2024 • 10:35 Data actualizării: 25.07.2024 • 10:36

Platforma de tranzacționare și investiții eToro a anunțat astăzi prima sa campanie publicitară produsă aproape în întregime cu ajutorul inteligenței artificiale.

Campania va fi difuzată în timpul tuturor celor 16 zile de acoperire în direct a Jocurilor Olimpice Paris 2024 pe Eurosport și va fi transmisă pe canalele discovery+ și Max - în 45 de piețe și 19 limbi.

Campania produsă cu ajutorul inteligenței artificiale prezintă puterea și amploarea platformei de investiții sociale eToro, care permite utilizatorilor din întreaga lume să tranzacționeze active tradiționale și inovatoare, să împărtășească opinii, să urmărească performanța altora și să învețe despre piețele de capital.

„Această campanie prezintă modul în care eToro a permis investitorilor din întreaga lume să acceseze piețele globale, să se conecteze între ei și să acceseze instrumentele de care au nevoie pentru a-și dezvolta cunoștințele și averea. eToro a valorificat întotdeauna tehnologiile emergente pentru a stimula inovarea pentru utilizatorii noștri, iar abordarea noastră față de AI nu este diferită - AI fiind deja implementată în mai multe domenii ale afacerii, inclusiv marketing și servicii pentru clienți. AI are un potențial uriaș, dar suntem la începutul acestei călătorii. Sunt incredibil de mândru de echipa noastră pentru pasiunea și entuziasmul cu care au îmbrățișat acest proiect și aștept cu nerăbdare să testăm și alte inițiative AI în cadrul eToro”, a declarat Nir Smulewicz, CMO al eToro,

eToro a devenit primul brand important care utilizează recent lansatul instrument AI de editare video și storyboard LTX Studio de la Lightricks pentru a produce o campanie publicitară internațională. Imaginile inițiale, cadrele statice și în mișcare au fost create cu ajutorul tehnologiei AI a LTX Studio, care a înlocuit nevoia de filmare „live” la fața locului. Sunetul și vocea au fost adăugate ulterior din surse externe pentru a realiza produsul final.

„Suntem încântați să colaborăm cu eToro la această campanie revoluționară - prima inițiativă publicitară majoră dezvoltată de LTX Studio. Platforma noastră bazată pe inteligență artificială eficientizează procesul creativ, permițând profesioniștilor să accelereze procesul de creație, să simplifice pre-producția și să genereze conținut final convingător cu o eficiență reală”, a declarat Zeev Farbman, CEO-ul și co-fondatorul Lightricks.

eToro este un sponsor important al echipelor și evenimentelor sportive din întreaga lume, producând anterior o reclamă pentru show-ul de la jumătatea NFL Superbowl LVI și susține echipe din cele mai importante ligi sportive din lume, inclusiv English Premier League, German Bundesliga, UK Premiership Rugby, Spanish Liga ACB și Rugby Australia, dar și CFR Cluj din România.

Mai multe articole din secțiunea Economie

Comentarii 0
Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Newsweek România Abonamente

Print

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Fără reclame
Abonează-te
Print + Digital

Print + Digital

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Fără reclame
Abonează-te
Digital

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Fără reclame
Abonează-te
Newsweek România
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te
Newsweek România
Newsweek România Ultima oră
Newsweek România
Ultima oră