luni 27 octombrie
EUR 5.0835 USD 4.3789
Abonează-te
Newsweek România

Nord Airport Hotel din Otopeni a fost închis și amendat cu 50.000 de lei de ANPC. Ce nereguli sunt

Data publicării: 20.09.2024 • 17:45 Data actualizării: 20.09.2024 • 17:45
Nord Airport Hotel din Otopeni a fost închis și amendat cu 50.000 de lei de ANPC. Ce nereguli sunt Foto: ANPC
Nord Airport Hotel din Otopeni a fost închis și amendat cu 50.000 de lei de ANPC. Ce nereguli sunt Foto: ANPC

Comisarii Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) au închis pentru cinci luni Nord Airport Hotel din Otopeni, iar reprezentanţii unităţii au primit o amendă de 50.000 de lei.

Echipele de control au găsit mai multe nereguli, printre care şoareci morţi la subsol, saltele murdare, mizerie la echipamentele de joacă de pe terase, nu erau întocmite fişe de cazare pentru turişti, lipseau tarifele practicate pentru fiecare cameră, iar hotelul nu are autorizaţii.

Reprezentanţii ANPC au anunţat, vineri, că a fost făcut un control la operatorul Nord Airport Hotel, situat pe Calea Bucureştilor 202b, din oraşul Otopeni, care desfăşoară activităţi hoteliere şi alte facilităţi de cazare.

Echipele de control au găsite deficienţe majore.

Nord Airport Hotel din Otopeni a fost închis și amendat cu 50.000 de lei de ANPC. Ce nereguli sunt

Astfel, unitatea nu avea autorizaţiile şi avizele necesare emise de Ministerul Turismului, Direcţia Sanitară Veterinară şi pentru Siguranţa Alimentelor (DSVSA), Direcţia de Sănătate Publică (DSP), Primăria oraşului Otopeni şi Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă (ISU), nu era igienă în camerele de cazare – saltelele fiind pătate şi deteriorate şi nu erau protecţii adecvate pentru saltele şi perne.

De asemenea, s-a constatat lipsa mapelor informative pentru turişti în camerele de hotel, necesare pentru informarea corectă asupra serviciilor prestate, lipseau plasele împotriva insectelor la ferestre, iar în toate băile din unitate, produsele cosmetice disponibile nu aveau traducerea în limba română a elementelor de informare şi avertizare, motiv pentru care a fost dispusă retragerea acestora din toate camerele.

Comisarii ANPC au mai constatat că la recepţie nu erau întocmite fişe de cazare pentru turişti, iar informaţiile referitoare la tarifele practicate pentru fiecare tip de cameră lipseau.

Citește și: Magazinele reduc gramajul, dar păstrează prețul. Guvernul spune cum poți fi despăgubit

Totodată, în hotel erau cazate persoane străine fără formalităţi de cazare întocmite, iar reprezentantul societăţii a comunicat echipei de control că nu există persoane cazate, contrar celor constatate.

Echipele de control au găsit subsolul hotelului într-o stare insalubră, fiind găsite rozătoare decedate şi în stare de putrefacţie. De asemenea, nu au fost prezentate procese verbale de deratizare şi dezinsecţie, iar spaţiul era plin de obiecte vechi depozitate haotic.

Citește și: ANPC a închis TOATE locurile de joacă dintr-un sector din București. Ce nereguli grave s-au găsit

Comisarii ANPC au mai descoperit că echipamentul de joacă de pe terasa de la parter era neigienizat, prezentând pete de rugină, pânze de păianjen.

ANPC a dispus oprirea temporară a activităţii Nord Airport Hotel pentru o perioadă de cinci luni şi a aplicat o amendă în valoare de 50.000 lei.

Mai multe articole din secțiunea Economie

Comentarii 0
Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Newsweek România Abonamente

Print

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Fără reclame
Abonează-te
Print + Digital

Print + Digital

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Fără reclame
Abonează-te
Digital

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Fără reclame
Abonează-te
Newsweek România
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te
Newsweek România

Newsweek România Ultima oră

Newsweek România
Ultima oră