InfoCons lansează linia roşie de urgenţă ''Ia atitudine!'' pentru problemele din restaurante

DE Andrei Vasilescu | Actualizat: 02.09.2020 - 14:20
Foto: INQUAM Photos/Octav Ganea

Numărul 021-9165 este dedicat consumatorilor care constată că nu sunt îndeplinite normele ce trebuie respectate de către operatorii economici odată cu redeschiderea unor unităţi la interior începând cu 1 septembrie.

SHARE

Linia roșie este dedicată consumatorilor care constată că nu sunt îndeplinite normele care trebuie respectate în cazul restaurantelor, cafenelelor, cinematografelor, teatrelor, muzeelor, bibliotecilor, librăriilor, organizării de evenimente private în spaţii închise, cursurilor de instruire şi workshopurilor pentru adulţi, conform Asociației InfoCons.

La acest număr consumatorii pot solicita consiliere, informare şi pot depune o sesizare din perspectiva protecţiei consumatorilor.

"Mişcarea de Protecţia consumatorilor - este alături de cei care întâmpină probleme cu respectarea normelor ce trebuie puse în aplicare de către operatorii economici, norme care dacă nu sunt aplicate în conformitate cu legislaţia în vigoare pot aduce atingeri sănătăţii acestora. Toţi consumatorii care întâmpină probleme sau au nevoie de consiliere în acest domeniu pot accesa totodată şi numărul de Whatsapp: 0732.008.969 direct la adresa de e-mail: [email protected] sau în scris la C.P 38, O.P. 53 sector 4, Bucureşti.", se menţionează în comunicat.

Asociaţia InfoCons - Organizaţie pentru Protecţia Consumatorilor membră cu drepturi depline în Consumers International a fost înfiinţată în anul 2003 pentru a veni în întâmpinarea nevoilor consumatorilor din România. 

Comentarii

Alege abonamentul care ți se potrivește

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Newsletter
Abonează-te

Digital + Print

  • Revista tipărită
  • Acces total online, inclusiv arhivă
  • Newsletter
Abonează-te

Digital

  • Acces total online, inclusiv arhivă
  • Newsletter
  •  
Abonează-te

© 2021 NEWS INTERNATIONAL S.A.