Bucureștenii ar ajunge mai repede de la Gara de Nord la Aeroportul Otopeni. Însă nu numai pentru bucureșteni este bună acestă facilitate. Sunt mii de oameni care vin din județele apropiate Capitalei pentru a pleca cu avionul spre diverse destinații.
Cei mai mulți vin cu mașinile personale pe care le lasă în parcări, alții sunt aduți de rude și prieteni. Alții vin cu trenul până la Gara de Nord, apoi merg cu trenul până la aeroport. Ajung în aproximativ jumătate de oră. Cu metroul ar ajunge mai repede.
Când vom merge cu metroul de la Gara de Nord la Aeroportul Otopeni? Răspunsul autorităților
Aflat în vizită pe șantierul secțiunii 1 Mai - Tokyo din Magistrala 6, ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, a afirmat că se va putea circula pe noua linie de metrou, din București până la Aeroportul Otopeni, din 2028.
Citește și: VIDEO Cum merg lucrările pe Magistrala 6 de metrou spre Otopeni, secțiunea 1 Mai - Tokyo
„De la Gara de Nord până la Otopeni până în 2028. Acesta e termenul maxim. Dar astăzi pe progresul pe prima secţiune, suntem undeva la 14%, din ce mi-au spus constructorii. Sigur, pe zona de tunele, că vor veni şi cu partea de arhitectură şi toate lucrurile care urmează”, spune Sorin Grindeanu, întrebat când se va circula cu metroul până la Otopeni.
„Aceste lucrări trebuie să fie finalizate așa cum scrie în contract, pe o secțiune în 2027, pe cealaltă secțiune în 2028”, a declarat ministrul Transporturilor, cu referire la cele două secțiuni din Magistrala 6 de metrou.
Citește și: Trenurile metropolitane, doar un vis în 2024. În 1948, se mergea pe CFR din București la Snagov
Și pe a doua secțiune a fost emisă autorizația de construire. „Deci se va intra în execuție propriu – zisă în perioada următoare și pe tronsonul de la mall Băneasa până la Aeroportul Otopeni”, a mai spus oficialul de la Transporturi.
Întrebat când vom circula cu metroul până la aeroport, șeful Transporturilor a răspuns: „de la Gara de Nord până la Otopeni, în 2028”.
Magistrala M6 de metrou (secțiunea sud + secțiunea nord) va avea un traseu de 14,2 km de cale dublă, pe care vor circula 12 trenuri noi, moderne și va cuprinde 12 stații.