Alexandru Ciuncan, UNSAR: 19 dosare de daună, deja deschise după explozia din Cartierul Rahova


Preşedintele UNSAR, Alexandru Ciuncan, spune că 19 dosare de daună au fost deja deschise după explozia din Cartierul Rahova.
Numărul locuințelor din zona exploziei de vineri dimineața ai căror proprietari au încheiat o poliță facultativă, care îi protejează și în cazul acestui risc, a depășit pragul de 300.
Acasta potrivit cifrelor furnizate de Alexandru Ciuncan, președinte și director general al Uniunii Naționale a Societăților de Asigurare și Reasigurare din România (UNSAR).
Cifrele culese de la membrii UNSAR arată că peste 320 de rezidenți din zona exploziei de pe Calea Rahovei încheiaseră polițe facultative, prin care să își protejeze casele pentru o plajă mai amplă de riscuri.
Alexandru Ciuncan, UNSAR: 19 dosare de daună, deja deschise după explozia din Cartierul Rahova
„Conform celor mai recente date de la nivelul membrilor UNSAR, până în acest moment au fost deschise 19 dosare de daună în baza asigurărilor facultative de locuințe în acel areal.
Adică blocul în care a fost epicentrul exploziei și cele din jur. Dintre aceste 19 dosare, deja au fost plătite trei dosare de daună.
Citeşte şi: SRI atrage atenția asupra unui fake news privind explozia de la Rahova. Există mai multe conspirații
Deci foarte, foarte repede s-au mișcat lucrurile, altele sunt în curs de a fi plătite, s-au trimis oferte către clienți, așa că lucrurile se mișcă repede”, a declarat luni după-amiază Alexandru Ciuncan, președinte și director general al UNSAR.

În total, dacă vineri era vorba de 170 de locuințe care aveau o asigurare facultativă și se aflau în zona afectată de explozie, acuma cifra a ajuns la peste 320, dar nu toate locuințele asigurate sunt avariate sau au suferit avarii partiale, conform Mediafax.
„Deci, practic peste 320 de locuințe dintre cele aflate în zona afectată de explozie au o asigurare facultativă.
Citeşte şi: Ce decizie a luat Distrigaz după explozia din Rahova? Unde repornește alimentarea cu gaz?
Dintre cele 320, peste 200 au fost deja contactați proactiv de companiile de asigurări. Dacă de obicei aștepți să te sune clientul, în acest caz au fost contactați de membrii noștri peste 200, iar procesul continuă.
Dar, evident, că prioritatea este și a fost în tot acest timp protejarea vieții umane, până la urmă, dar lucrurile s-au mișcat foarte repede și membrii noștri sunt acolo”, a detaliat șeful UNSAR.