70% dintre angajaţi primesc beneficii salariale. Tichete de masă, asigurări, bonusuri de performanţă

DE Alexandru Pop | Actualizat: 26.04.2023 - 11:16
Foto: Flickr/Nestlé

7 din 10 angajaţi primesc beneficii extrasalariale, dar nu discută cu managerul direct. Cele mai apreciate dintre acestea sunt tichetele de masă, asigurarea medicală, bonusurile de performanţă şi tichetele de vacanţă, potrivit unui sondaj eJobs & Up România.

SHARE

"Deşi nu reprezintă principalul criteriu pe care îl au în vedere, atunci când aleg să accepte un job nou, structura pachetului de beneficii extrasalariale a devenit din ce în ce mai importantă pentru candidaţi", relevă studiul.

Ce vor angajaţii

Fenomenul se produce mai cu seamă în ultimii ani, de când companiile au început să diversifice componenţa acestor pachete şi să acorde o atenţie sporită personalizării lor în funcţie de nevoile angajaţilor.

70% dintre cei care lucrează primesc beneficii extrasalariale, cele mai frecvente fiind tichetele de masă (85,4% dintre respondenţi au indicat acest răspuns), asigurările medicale (43,8%), bonusurile de performanţă (36,3%), abonamentele medicale (27,4%) sau tichetele cadou (23,8%), relevă datele sondajului, conform Agerpres.

Citeşte şi: Firmele care caută angajați cu lumânarea. Oferta a crescut vertiginos anul acesta

Pentru anul acesta, 44% dintre angajatori au alocat în acest scop un buget lunar cuprins între 400 şi 800 de lei, pentru fiecare angajat, 20% sub 400 de lei, 15% între 800 şi 1.200 de lei şi 13% peste 1.200 de lei, conform Agerpres.

"Ierarhia celor mai des oferite beneficii este aproape identic oglindită în ierarhia celor mai apreciate beneficii.

Citeşte şi: Angajații Dacia, trimiși temporar în șomaj tehnic. Uzina e în criză de semiconductori

Astfel, angajaţii spun că favoritele lor sunt tichetele de masă, asigurarea medicală, bonusurile de performanţă, tichetele de vacanţă şi zilele suplimentare libere.

Deşi nu se află pe locuri fruntaşe, în continuare rămân apreciate decontarea transportului, masa de prânz oferită de companie sau abonamentele la sală", spune Raluca Dumitra, Head of Marketing la eJobs.

Urmărește-ne pe Google News

Comentarii 0

Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Alege abonamentul care ți se potrivește

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Newsletter
  •  
Abonează-te

Digital + Print

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
Abonează-te

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
  •  
Abonează-te
© 2024 NEWS INTERNATIONAL S.A.
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te