Urmează o scădere a prețurilor în supermarket și la electrocasnice. Care e explicația?

DE Catinca Doboș | Actualizat: 26.04.2024 - 22:57
Urmează o scădere a prețurilor în supermarket și la electrocasnice. Care e explicația? Foto: Pexels.com (imagine cu caracter ilustrativ)
Urmează o scădere a prețurilor în supermarket și la electrocasnice. Care e explicația? Foto: Pexels.com (imagine cu caracter ilustrativ)

Urmează o scădere a prețurilor în supermarket și la electrocasnice. Care e explicația și ce metode inedite de discount oferă lanțurile de magazine din România?

SHARE

Situația de inflație economică din România, din ultimii doi ani, a produs schimbări în domeniul comercial, magazinele căutând noi feluri de a-și crește vânzările.

Concurența devenind din ce în ce mai mare între hypermarketuri, magazinele au apelat la metode de discount inedite, pentru a atrage clienții, atât pentru sectorul alimentar, cât și pentru cel al electrocasnicelor. Astfel, prețurile la o serie întreagă de alimente și produse au scăzut.

Auchan a lansat oferta „ATAC Hiper Discount”

Un exemplu ar fi lanțul de hypermarketuri Auchan, care a lansat oferta „atac hiperdiscount” pentru clienții săi, care oferă produse la cel mai bun raport calitate-preț.

„Auchan a deschis primul hipermarket discount ATAC la Brașov, în locul Auchan Brașov Vest

Citește și: Cine sunt românii care vor beneficia de reducere la plata impozitelor? Ce trebuie să facă?

Retailerul vine cu o strategie agresivă de prețuri mici zi de zi și niveluri de preț diferite în funcție de cantitate, datorită optimizărilor de game și reducerii cheltuielilor de operare.

Cu mesajul „Jos cu prețurile!”, care exprimă cel mai bine esența eforturilor făcute, ATAC Hiper Discount by Auchan, deschis astăzi, 10 aprilie, aduce o gamă de 17.000 de produse atent selecționate pe o suprafață de 6.000 mp, la prețuri foarte avantajoase atât pentru persoane fizice, cât și juridice.

Într-un program zilnic 7-22, clienții vor putea cumpăra atât produse proaspete, cât și de băcănie, detergenți și produse de curățenie, produse cosmetice și de îngrijire, băuturi alcoolice, răcoritoare și multe altele din hipermarketul discount. 

Conceptul de hiper discount răspunde tuturor puterilor de cumpărare, oferind consumatorilor un sortiment variat format din 60% produse alimentare și 40% nealimentare, la cel mai bun raport calitate-preț, produse fabricate în România și nu numai”, a transmis lanțul de supermarketuri Auchan pe siteul său.

Flanco, printre lanțurile de magazine care aplică oferte competitive

De asemenea, lanțul de magazine Flanco și-a reorientat atenția către cererile clienților, care se bazează pe oferte, promoții și discounturi cât mai atractive.

Citește și: Vodafone concediază 2.000 de angajați. Care este motivul?

„Flanco este primul magazin Smart Discounter din România, pentru ca tu să te bucuri întotdeauna de oferte competitive, planificate, analizate și cât mai relevante pentru tine.

Discounturile smart sunt însoțite de servicii de calitate, gândite pentru nevoile concrete ale clienților care aleg Flanco Smart Discounter”, transmite Flanco pe siteul lor.

Citește și: Unde este mai ieftină berea? În România sau în Bulgaria? Merită să mergi la Ruse pentru o halbă?

Magazinele au fost nevoite să se plieze pe nevoile și cererile clienților, dată fiind starea economică actuală a țării.

„În ultimii doi-trei ani, reorientarea clientului către nevoie şi eficienţă, în detrimentul confortului, a fost evidentă. Asta se traduce prin bazarea achiziţiei în primul rând pe preţ.

Mulţi clienţi însă încearcă să îmbine cele două avantaje – al preţului şi al calităţii –, astfel că vânează oferte şi promoţii. Într-o lume în care sindromul FOMO – Fear of Missing Out (frica de a nu pierde ceva) îşi face simţită prezenţa în toate aspectele vieţii, experienţa de shopping nu face excepţie“, spune Dragoş Sîrbu, CEO şi acţionar minoritar al Flanco, conform Ziarul Financiar.

România are cea mai mare inflaţie din Europa, de 6,6%, dublă faţă de media UE, relatează Ziarul Financiar.

Google News Urmărește-ne pe Google News
Comentarii 0
Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Alege abonamentul care ți se potrivește

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Newsletter
  •  
Abonează-te

Digital + Print

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
Abonează-te

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
  •  
Abonează-te
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te