Cei de la Regio își roagă clienții să schimbe parolele, dar acest lucru nu este posibil nici la peste 12 ore după e-mail-ul trimis.
„Pentru a menține încrederea acordată de dumneavoastră, vă facem cunoscut faptul că, în data de 04.03.2020 ora 19:00, website-ul www.regiocalatori.ro fost supus unui atac cibernetic, ce a afectat baza de date ce cuprinde informații privind adresele de mail ale clienților noștri, parolele de acces, CNP (acolo unde a fost necesar în vederea eliberării legitimațiilor de călătorie) și telefoanele acestora (acolo unde nr. de telefon a fost utilizat în derularea relațiilor contractuale dintre noi).
Având în vedere natura incidentului precum și natura datelor cu caracter personal afectate prin producerea acestuia, vă recomandăm a schimba parolele de acces la adresele de e-mail pe care le-ați utilizat în cadrul platformei noastre, pentru a evita o invaziune nedorită a persoanelor străine în conturile dumneavoastră de email”, a comunicat compania clienților.