Primiți adesea mesaje de la firme cu produse ce nu vă interesează? Ați putea face plângere
Marketingul agresiv lovește în buzunarul firmelor. Cum a ajuns o companie să plătească amendă dublă pentru câteva mesaje trimise unui client?
Ca să nu ajungă să plătească scump pentru un simplu mesaj trimis la întâmplare, firmele trebuie să fie extrem de atente: acordul clientului trebuie obținut și dovedit, orice solicitare privind datele trebuie rezolvată repede, iar în interiorul companiei trebuie să existe reguli clare și oameni pregătiți să le respecte. Altfel, un SMS trimis se poate transforma într-o amendă usturătoare. Sau mai multe.
O investigație realizată de Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP) în luna octombrie 2025 arată la ce riscuri sunt expuse companiile care trimit mesaje comerciale nesolicitate sau nu respectă drepturile clienților privind datele personale. Cazul societății Whitedecor SRL servește drept exemplu clar pentru orice firmă care utilizează marketing direct.
Mai mult pe ziaruldeiasi