Pe anumite porțiuni acestea se opresc în stâlpi, mașini parcate, o terasă sau tomberoane. În plus, acestea se întrepătrund cu fluxul de pietoni existând risc de accidente. Chiar în fața Primăriei, după trasarea pistei, trotuarul a rămas cu o lățime mai mică de 1 metru, fiind imposibil ca doi pietoni să treacă în același timp, soluția fiind să urce pe treapta de la intrarea în instituție.
Reprezentanții Primăriei Capitalei spun că nu au putut face pistele de biciclete pe carosabil deoarece nu aveau loc, iar proiectul are aviz de la Poliția Rutieră.
„Proiectul de realizare a pistelor de biciclete de pe bulevardul Regina Elisabeta are avize atât de la Poliția Rutieră a Municipiului București, cât și din partea Comisiei Tehnice de Circulație din cadrul PMB pentru trasarea pistelor pe trotuare.
Această soluție a fost aleasă din cauza benzilor unice bidirecționale ale Societății de Transport București. Ținând cont de lățimea trotuarelor de pe bulevardul Regina Elisabeta considerăm faptul că pistele pot fi folosite în siguranță de către bicicliști”, se arată în răspunsul transmis de Primăria Capitalei la solicitarea HotNews.ro.