Podul Grant se deschide doar pe jumătate. Bucureștenii nu scapă de haos în trafic

DE Vlad Alexandru | Actualizat: 30.03.2024 - 16:01
Lucrări pe Podul Grant Foto: Facebook/Nicorel Nicorescu

Podul Grant se redeschide pe banda blocată din toamna trecută pentru reparații capitale. Tramvaiul 41 va circula pe ambele sensuri. Bucureștenii nu vor scăpa însă de restricții. Vor mai avea de sșteptat un an.

SHARE

Duminică, 31 martie, Podul Grant este din nou în centrul atenției. Se redeschide pe banda închisă pentru consolidare. Însă bucureștenii nu vor scăpa de nervi în trafic. 

Podul Grant se deschide doar pe jumătate. Bucureștenii nu scapă de haos în trafic

Sunt deja restricţii pe celălalt sens de circulaţie al podului, doar pe prima bandă de circulaţie, pentru alte reparaţii ce vor dura un an. Continuă şi lucrările de consolidare a structurii de rezistenţă. Şantierul deschis anul trecut în septembrie, se va închide abia anul viitor, notează Observatornews.ro.

n cursul zilei de sâmbătă, 30 martie, linia 41 de tramvai va fi suspendată pentru efectuarea lucrărilor de repunere a infrastructurii pe pod. Pentru preluarea călătorilor, se înfiinţează linia navetă 641 care va circula pe traseul tramvaiului 41 cu deviere pe Calea Giuleşti – Gara de Nord – Calea Griviţei.

Citește și: Strada din București unde viteza maximă este de cel mult 1 km/h. ”Pe jos ajungi mai repede”

Șoferii care aveau nevoie să circule pe Podul Grant, în ultimele cinci luni de când s-a închis banda dinspre Crângași spre Arcul de Triumf au fost nevoiți să ocolească kilometri buni. Au pierdut sute de ore în trafic, iar Podul Basarab a fost supraaglomerat cu încă 10.000 de mașini. 

Din cauza acestui lucru, drumul care a fost creat să descongestioneze Bucureștiul a devenit un calvar în aceste ultime luni. 

Municipalitatea are însă datorii către constructor. "Nu am putut să facem plăţile în totalitate ceea ce constructorul a lucrat. Au fost făcute plăţi şi anul acesta, anul trecut s-au plătit aproximativ 3 milioane, anul acesta vreo 10 milioane de lei", a spus Marian Bârgău, director Administraţia Străzilor Bucureşti.

Adică 13 milioane de lei dintr-un total de 64 de milioane de lei. Pentru a putea achita facturile către constructor, Primăria Capitalei are nevoie de votul consilierilor generali pentru un nou proiect de buget. 

 

Urmărește-ne pe Google News

Comentarii 0

Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Alege abonamentul care ți se potrivește

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Newsletter
  •  
Abonează-te

Digital + Print

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
Abonează-te

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
  •  
Abonează-te
© 2024 NEWS INTERNATIONAL S.A.
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te