Organizaţia de Management al Destinaţiei (OMD) Mamaia-Constanţa a anunţat, sâmbătă, că renunţă la logo-ul propus de agenţie, după ce presa a relatat că acesta poate fi cumpărat de pe internet, nefiind creat special.
"Mamaia nu poate avea un brand turistic similar cu un complex rezidenţial din Spania", au transmis reprezentanţii instituției, transmite News.ro.
"În primul rând le mulţumim tuturor celor care au sesizat similitudinea. Tocmai din acest motiv am comunicat public forma brandului.
Cât a costat, de fapt, logo-ul?
Valoarea logo-ului nu este de 16.000 de euro, ci de 800 de euro, aproximativ 5% din contract. Restul fondurilor sunt alocate către alte produse şi servicii.
Brandul înseamnă mult mai mult decât exprimarea sa grafică", au transmis reprezentanţii OMD, conform unui comunicat al Primăriei Constanţa.
OMD a precizat că nu a făcut încă nicio plată din acest contract.
"Procesul de selectie al logo-ului a cuprins mai multe etape. Am vizualizat mai mult de 9 variante. Am ales una.
Citește și: Comisia Europeană trage de urechi România la capitolul de igienă a produselor alimentare
Din păcate, nu am avut capacitatea necesară de a căuta în diverse surse dacă forma este originală sau nu. Am apelat la profesionişti, tocmai din acest motiv", au adăugat reprezentanții OMD.
Reprezentanţii OMD au precizat că renunţă la logo-ul propus de agenţie. "Mamaia nu poate avea un brand turistic similar cu un complex rezidenţial din Spania", au adăugat ei.