De exemplu, camioanele grele care duc nisip sau pietriş pe drumurile din Şipote sau Plugari strică drumul Ţigănaşi - Vlădeni, finalizat în anul 2014 de către Consiliul Judeţean Iaşi. Anul trecut, o porţiune a drumului a fost decopertată pentru a fi refăcută, iar în prezent, drumul a început să se găurească.
Sunt camioane care cântăresc peste 55 de tone la un singur transport, cu 40% mai mult decât ar trebui.Un alt drum găurit deja este Iaşi - Ciurea, care a fost construit pentru trafic uşor, nicidecum pentru mastodonţi de zeci de tone. Instituţiile de control pentru verificarea gabaritului fac foarte puţine controale pe drumuri.
Consiliul Judeţean Iaşi are cântare noi nouţe însă nu sunt folosite la maxim. De asemenea, cei de la Inspectoratul de Stat pentru Controlul în Transportul Rutier (ISCTR) care verifică camioanele pe drumurile naţionale sunt rar văzuţi pe şosele deoarece cei cinci inspectori au mai multe activităţi de întreprins.
Citește continuarea textului în Ziarul de Iași.