În plină criză, ANOFM cheltuie 1,4 milioane de euro din fonduri UE pentru „informare și publicitate”

DE Adelina Sahlean | Actualizat: 02.04.2020 - 15:14

Agenția Națională de Ocupare a Forței de Muncă (ANOFM) organizează o licitație pentru acordarea unor contracte de tip acord cadru în valoare de 1,4 milioane de euro (cu TVA), pentru ”informare și publicitate” cu scopul integrării profesionale a tinerilor.

SHARE

Potrivit caietului de sarcini, banii pentru difuzarea a 8 spoturi TV și 4 spoturi radio vor merge în cea mai mare parte către televiziuni și posturi de radio: peste 600.000 de euro (fără TVA).

Alte 600.000 de euro (fără TVA) merg către bannere, pixuri, agende, pliante și afișe și doar 83.000 de euro (fără TVA) către vectorii de imagine: vloggerii Selly și Gami, cântăreții Alex Velea, Nicole Cherry, Connect-R, Aylin Cadîr, hip-hoper-ul Macanache, actorii Dorian Popa și Dragoș Bucur și influencerița Diane Condurache.

„Scopul campaniei pregătite de ANOFM este „creșterea gradului de informare și conștientizare în rândul tinerilor din categoria NEETs cu privire la avantajele înregistrării la SPO (serviciile publice de ocupare, adică agențiile județene de ocupare a forței de muncă – n.r.) și la opțiunile pe care le au în vederea integrării pe piața muncii, în educație, formare sau anteprenoriat”, potrivit caietului de sarcini, citat de G4media. 

ANOFM este condusă de Victor Emanuel Picu, numit în ianuarie 2020. El a fost consilier al ministrului Muncii, Violeta Alexandru, potrivit CV-ului.

 

 

Google News Urmărește-ne pe Google News
Comentarii 0
Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Alege abonamentul care ți se potrivește

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Newsletter
  •  
Abonează-te

Digital + Print

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
Abonează-te

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
  •  
Abonează-te
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te