Proiectul, care costă 342.310 lei fără TVA, echivalentul a 90.000 de euro cu TVA, prevede realizarea a o mie de fişe ale celor mai importante obiective turistice din Bucureşti, crearea unei rubrici pe website-ul companiei şi etichetarea fizică a celor o mie de obiective turistice cu etichete care au gravat însemnul QR. La scanarea acestora cu telefonul mobil, se face conexiunea informatica automată cu fișa corespunzătoare din website, prezentată pe telefonul mobil în una dintre cele 35 de limbi internaționale.
Cu toate acestea, Primăria Generală susține, într-un răspuns pentru G4Media.ro, că valoarea contractului ar fi de trei ori mai mică, de doar 112.900 lei fara TVA, si nu de 342.310 lei, așa cum apare chiar în documentele care se găsesc pe site-ul oficial al companiei municipale. Suma vehiculată de către PMB nu apare nicăieri, așa cum nu apare nici numele firmei care a câștigat proiectul, mai scrie G4Media.ro.
Primăria mai susține că cei 41 de angajați ai companiei municipale nu au realizat ei înșiși ghidul, pentru că trebuia făcut repede.